czwartek, 17 czerwca 2010

62. Długa przerwa + troszkę rzeczy!

Cześć!

Długo nie pisałem przeszło tydzień,
nie miałem czasu na bloga, miałem jeszcze
dużo nauki i konkurs recytatorski (dostałem wyróżnienie).
Ale teraz mam już trochę więcej wolnego czasu!
Na dzisiaj przygotowałem trochę rzeczy, może najpierw
zacznę od ciekawostek!

25.06.2010 rusza nowa społeczność simowa!

Zapraszam! Postanowiłem założyć simową
społeczność. Na razie jest w remoncie, ale
już 25 wielkie otwarcie!!!

 www.super-sims.socjum.pl

Kolejny pakiet akcesori!

The Sims 3: Fas Lane Stuff - premiera 09.09.2010!

Okładka:
 

Jeśli chodzi o ciekawostki to tyle!

Kilka zdjęć z gry:

 
Przezroczysty sim???

 

Tylko dwa:( Bierzesz (c) + informacja!

Odpowiedzi na pytania:
A wkleisz mój button?
Daję komentarze - 10 (tydzień),
20 - (2 tygodnie), 35 (miesiąc)
{thesims3-hubi}
~Hubi, 2010-06-12 16:55

Na razie nie mam wolnej uniwersalnej, ale
jak tylko się zwolni to wkleję.
Ile stronek ma ta gazetka?

www.the-sims-3-tenshi.bloog.pl

U mnie nn

~tenshi, 2010-06-14 21:35

Magazyn ma 16 stron!

To tyle!

Poprawiłem trochę szablon. według mnie
jest teraz bardziej ciekawszy!

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz