czwartek, 3 czerwca 2010

59. Wyniki MK, Opowieść, ikonki!

Cześć!

Oto wyniki wczorajszych MK:

1) 18.02.2011 - Nikt nie odpowiedział.

2) Niemcy - Nikt nie odpowiedział.

3) TS 2: Na Studiach - Simsomaniaczka_96
Jesteś już w linkach dlatego nagrodę
zamieniam na 5 komentarzy na [simsy3-i-love].

4) 4 czerwca (jutro!) - Simsomaniaczka_96
Ponieważ masz 2 blogi to wklejam 2
buttony.

5) 3 części - Simomaniaczka_96
3 komentarze na [simsy3-i-love].
___

Opowieść!

Mam dzisiaj dla was mini historyjkę,
a dokładniej opowieść o tym co dzisiaj
przydarzyło mi się w TS 3!

Opowieść o spalonym torcie!

 
Mój sim właśnie miał urodziny.

 
Zaczął dmuchać świeczki.

 
Zaraz po dmuchnięciu na mojej parceli wybuchł pożar.

 
Okazało się, że to przez... TORT! Świeczki na torcie
wywołały pożar!

Jeszcze nigdy czegoś takiego nie widziałem, żeby w TS 3
pożar wywołały świeczki na torcie.

___


Ikonki; 3

  
Bierzesz proszę o (c) + informację.

To tyle!

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz