poniedziałek, 26 kwietnia 2010

45. Zdjęcia z gry (TS 3)!

Cześć, mam dzisiaj dla was zdjęcia wykonane prze ze mnie w grze TS 3!

Oto, one:

 
-Moja druga rodzina w simsach 3!

 
-Urodziny bliźniaczek, nawet pokojówka załapała się jeszcze na kawałek tortu:).

 
-Strajk pod ratuszem HE, HE!

 
-Dlaczego jestem taki mały? - Myśli sim ze zdjęcia.

 
-Zdjęcie, które było na jednym z nagłówków na blogu!

 
-Simka przed teleportacją

 
-Komornik z TS 3.

 
-Mój sim - policjant - na misji specjalnej:)!

 
-Hej ja chcę zejść!!! - No, no ciekawe jak sie tam znalazł ten sim???

 

 
-Czy ten sim lata????????????

 
-Tańcząca simka ze śniadaniem w ręku!

 
-Kosmici atakują!!!
------------------------>

Nie kopiować!!!!!!!!

No to już koniec zdjęć, które przygotowałem na dzisiaj, piszcie czy podoba wam się szablon!

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz